بارسا GAMES
فوتبال گیم
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسا GAMES و آدرس messigames.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

رئال مادريد پول بيشتري به سانتوس مي‌داد اما او نوکمپ را ترجيح داد.

 
  بارسلونا قراردادي با نيمار، مهاجم سانتوس به قيمت تخميني 28 ميليون يورو امضا کرده است. البته هنوز اين خبر به صورت رسمي اعلام نشده است.

 
به گزارش گل، اين بازيکن برزيلي با قراردادي 5ساله به بارسا مي‌رود. او پيشنهاد رئال مادريد را رد کرد که گفته مي‌شد 7 ميليون يورو بيشتر از بارسا به سانتوس مي‌پرداخت.

 
دستمزد او 7 ميليون يورو در سال خواهد بود که هرچند اين هم کمتر از پيشنهاد رئال است اما او مبالغي اضافي به دليل قراردادش با نايک دريافت خواهد کرد.

 
نيمار چند سالي است تحت نظر باشگاه‌هاي اروپايي است. او در آمريکاي جنوبي درخشيد و حتي در سال 2013 براي کسب توپ طلا در ليست قرار گرفت.

 
هرچند خبرهايي از پيوستن او به بايرن مونيخ، چلسي و پاري سن ژرمن هم به گوش مي‌رسيد اما جدي‌ترين مقاصد او رئال و بارسا بودند.

 
به اين ترتيب نيمار از تابستان پيش رو تمريناتش را با بارسا آغاز خواهد کرد. طبق بخشي از قرارداد او بارسلونا دو بازي دوستانه با سانتوس برگزار خواهد کرد که هر بازي در يک قاره است. ارزش هر بازي 2 ميليون يورو ارزيابي شده است.

 
او پيش‌تر گفته بود مي‌خواهد بعد از جام جهاني 2014 از سانتوس جدا شود اما چون قراردادش رو به پايان بود سانتوس مجبور شد او را به سرعت بفروشد تا رايگان از دستش ندهد.

 
[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:45 ] [ mohammad ]

 

         عشق مسی                                                    جونم برای بارسای ها                         

[ یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:24 ] [ mohammad ]

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, ] [ 19:15 ] [ mohammad ]

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:15 ] [ mohammad ]

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:25 ] [ mohammad ]

 

بدین ترتیب ژاوی از پپ گواردیولا، سرمربی و هم تیمی پیشینش در بارسا که ۶ قهرمانی در لالیگا را در ویترین افتخاراتش می دید پیشی گرفت.


 

با مسجل شدن قهرمانی بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا، تعداد جام های قهرمانی ژاوی در این رقابت ها به عدد ۷ رسید و بدین ترتیب او مبدل به بازیکنی شد که بیشترین جام قهرمانی لالیگا را در میان بازیکنان تاریخ این باشگاه کسب کرده است و از پپ گواردیولا، سرمربی و هم تیمی پیشینش در بارسا که ۶ قهرمانی در لالیگا را در ویترین افتخاراتش می دید پیشی گرفت.

پپ گواردیولا در طول دورانی که پیراهن بارسا را بر تن می کرد ۶ بار قهرمانی در لالیگا را تجربه کرده بود و ۳ بار هم به عنوان سرمربی این افتخار را کسب کرد.

قهرمانی این فصل بارسا در لالیگا به منزله اولین قهرمانی سسک فابرگاس در این رقابت ها بود. او که از سن ۱۶ سالگی به آرسنال پیوسته بود، در طول دوران حضورش در رختکن توپچی ها موفق به فتح جام قهرمانی لیگ برتر با این تیم نشده بود.

ژاوی که اولین بازی اش برای بارسلونا را در روز ۱۸ آگوست سال ۱۹۹۸ مقابل مایورکا در سوپرکاپ اسپانیا برگزار کرده بود، حالا تعداد جام های ویترین افتخاراتش را به عدد ۲۴ رساند و بدین ترتیب حالا او پر افتخارترین بازیکن در تاریخ فوتبال اسپانیاست.

ژاوی علاوه بر کسب ۷ قهرمانی در لالیگا با بارسلونا در سال های ۱۹۹۹، ۲۰۰۵ ، ۲۰۰۶، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳، با این تیم ۲ بار قهرمان جام حذفی شده، ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده و ۲ بار هم قهرمان جام باشگاه های جهان شده. او به علاوه دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جام جهانی را هم در ویترین افتخاراتش می بیند.

این قهرمانی به منزله هفتمین قهرمانی اریک آبیدال در لیگ های مختلف نیز هست. او پیش از پیوستن به بارسلونا ۳ بار با المپیک لیون قهرمان لیگ فرانسه شده بود و حالا تعداد جام های قهرمانی اش در لالیگا با بارسا را به عدد ۴ رساند.

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:13 ] [ mohammad ]

 

ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل لالیگا را به تیتو و آبیدال هدیه کرد و به این نکته اشاره کرد که تیمش برای ۱۰۰ امتیازی شدن در رقابت های این فصل می جنگد.


 

دنی آلوس بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان بازی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در جمع خبرنگاران حضور یافت و با آرامش زیادی بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمش در رقابت های لالیگا به صحبت پرداخت.

آلوس در این باره گفت:" ما واقعا راضی و خوشحالیم. فصل طولانی ای را پشت سر گذاشتیم ولی حالا جام قهرمانی مال ماست. باید این قهرمانی را با در نظر داشتن اهمیتی که دارد جشن گرفت. ما در ۵ سال اخیر ۴ قهرمانی در لالیگا به دست آورده ایم که آمار خوبی است. باید خوشبخت و خوشحال باشیم. "

در اینجا می توانید گزیده ای از صحبت های آلوس را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

مورینیو: دلمان برای مورینیو تنگ می شود. جای او در لالیگا خالی خواهد بود؛ چون او یک رقابت کننده بزرگ است. من هیچ وقت با او نجنگیده ام. هر دوی ما پیروزی طلب هستیم. او یکی از جاه طلب ترین سرمربیان حاضر در این رقابت ها و البته سالن کنفرانس های خبری است. شما روزنامه نگاران دلتان برای مورینیو بیشتر از ما تنگ خواهد شد.

لحظات خاص و ویژه فصل: یکی از این لحظات زمانی بود که آبیدال و تیتو به جمع ما بازگشتند. ما چیزی فراتر از یک جام را به دست آوردیم. ما در نبرد با زندگی به پیروزی رسیدیم. این جام قهرمانی برای آنهاست. به خاطر سختی هایی که کشیده اند و این نبردها واقعا ارزش بی پایانی دارند.

اسپانیول - رئال مادرید: بازی شنبه شب حساس و فشرده و در عین حال هیجان انگیز بود. ما می دانستیم که قهرمان لالیگا خواهیم شد، ولی فکرش را نمی کردیم که در شرایطی که روی کاناپه لم داده ایم، قهرمان شویم. قهرمانی ما در لالیگا شنبه شب به دست نیامد و مدت ها بود که قهرمان شده بودیم. الان زمان آن است که نتیجه تلاش هایمان را بگیریم.

جام قهرمانی: باید به این قهرمانی اهمیت زیادی داد. سال گذشته در دستیابی به جام قهرمانی ناکام ماندیم و مشخص شد که اصلا کار آسانی نیست. باید به همین رویه ادامه دهیم. فصل سخت و طولانی ای را پشت سر گذاشتیم.

هدف بعدی: الان، چرا نباید به فکر شکستن رکورد کسب امتیازات باشیم؟ اگر بتوانیم این کار را بکنیم که خیلی بهتر خواهد شد.

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:9 ] [ mohammad ]

 

این ساعت روز شنبه با قیمت ۶۵۵۰۰ یورو در یک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود.


 

ساعت اختصاصی ای که کمپانی Audemars Piguet با همکاری لیونل مسی طراحی کرده بود روز شنبه با قیمت ۶۵۵۰۰ یورو در یک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود.

این ساعت مچی که به افتخار شماره پیراهن لیونل مسی، شماره ۱۰ را یدک می کشد، مدل Royal Oak Chronograph Leo Messi نام دارد که یک مدل محدود است و تنها ۱۰۰ تا از آن تولید می شود. قبل از آغاز حراج این ساعت انتظار می رفت تا با قیمتی در حدود ۷۰ هزار یورو به فروش برسد و در نهایت هم همین طور شد.

یکی از مسئولان کمپانی تولید این ساعت در صحبت هایی در این باره گفت:" ما نمی توانستیم در ذهنمان قیمت خاصی برای این ساعت پیش بینی کنیم، چرا که این ساعت برای منافع خیریه به فروش می رسید. "

مزایده برای فروش این ساعت در حدود ۵ دقیقه به طول انجامید و ۵ نفر برای مال خود کردن آن با هم مبارزه می کردند. این حراج در هتل بئو ریواژ انجام شد.

این ساعت از جنس پلاتین است و وجوه حاصله از فروش آن صرف ساخت بیمارستانی دولتی مخصوص به کودکان در محله روساریوی آرژانتین خواهد شد. در کنار این ساعت، یک پیراهن که توسط مسی امضا شده بود، یک توپ فوتبال که به امضای مسی رسیده بود و یک تصویر از چهره مسی که توسط اوکتایو گارسیا تهیه شده بود به خریدار آن اهدا شد. به علاوه مالک این ساعت این شانس را خواهد داشت تا بعد از یک مسابقه فوتبال در بارسلونا با لیونل مسی آشنا شود.

گئوفروی آدر، مسئول این حراجی در صحبت هایی به خبرگزاری افه گفت:" بعد از آن که مسئولان کمپانی Piguet این ساعت را در ژنو به مسی اهدا کردند، این خود مسی بود که تصمیم گرفت آن را برای تامین وجه برای مسائل خیریه به حراج بگذارد. "

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:5 ] [ mohammad ]

 

هزاران نفر از هواداران بارسلونا برای جشن گرفتن بیست و دومین قهرمانی تیمشان در رقابت های لالیگا به خیابان ها ریختند.


 

بعد از تساوی رئال مادرید مقابل اسپانیول و مسجل شدن قهرمانی بارسلونا در رقابت های لالیگا، آبی و اناری ها در انتظار برگزاری بازی بارسا - مقابل اتلتیکو مادرید و بازگشت کاروان تیم کاتالان از شهر مادرید ماندند و جشن قهرمانی این تیم روز دوشنبه در خیابان های بارسلونا برگزار شد.

هواداران بارسا بیست و دومین قهرمانی تیمشان در رقابت های لالیگا را در جمع بازیکنان تیمشان که با اتوبوسی رو باز در خیابان های بارسلونا به حرکت در آمده بودند را جشن گرفتند.

طبق اعلام نیروهای امنیتی شهر بارسلونا حدود ۵۰۰ هزار نفر در این جشن خیابانی حضور داشتند. این جشن از لب دریا و از میدان کولون آغاز شد و با حرکت اتوبوس حامل بازیکنان در خیابان ها ادامه یافت. طرفداران تیم کاتالان هم با پایکوبی در اطراف اتوبوس، به ارزش بالای کسب این جام قهرمانی اشاره کردند. این چهارمین قهرمانی بارسا در پنج سال اخیر بود.

این جشن در حالی برگزار شد که چند اتوبوس رو باز پشت سر هم در شهر به حرکت در آمده بودند؛ اتوبوس اول حامل بازیکنان بارسلونای بانوان بود که در رقابت های این فصل لالیگا به قهرمانی رسیده بود. اتوبوس دوم، تیتو و شاگردانش را در خود می دید و اتوبوس آخر و سوم، در طبقه دومش یک گروه موسیقی را حمل می کرد که سرود باشگاه بارسلونا را می نواخت.

این جشن با کمی تاخیر و حدود ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه عصر دوشنبه، از حومه ساختمان مرکز تجارت جهانی در بارسلونا در میدان کولون آغاز و تا میدان دکتر ایگناسی باراکر که نزدیک نیوکمپ بود ادامه یافت.

یکی از اتفاقات جالب این بود که پیکه در بیشتر دقایق جام را در دست داشت و نزدیک بود که همان تراژدی و بلایی که سرخیو راموس بر سر جام قهرمانی چندی پیش رئال آورده بود، این بار برای پیکه تکرار شود.

آلوس و الکس سانگ هم جزو خوشحال ترین بازیکنان بارسا بودند و بارترا با موبایلش از صحنه های جشن تصویرهایی را به یادگار می گرفت.

تیتو ویلانووا، این بار به جای شال گردن، پرچم بارسلونا را به دور گردنش بسته بود و لحظه ای از جوردی رورا و آئورلی آلتیمیرا جدا نمی شد. اینیستا و ژاوی که آرام تر از سایرین بودند، دائما از بالای اتوبوس برای هواداران دست تکان می دادند و با آنها خوش و بش می کردند.

با پخش آهنگ "گانگام استایل" رقص و پایکوبی هم بیشتر شد ولی ساکت ترین بازیکن بارسا در این جشن، مسی بود ولی لبخند از لب های او دور نمی شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، هوادارانی که در خیابان ها قهرمانی تیمشان را جشن گرفته بودند، از والدس می خواستند تا در تیم بماند و سسک، آلبا و آلوس با هم ترانه هایی را سر می دادند و در این ترانه ها، نام پویول، تیتو، مسی و آبیدال را صدا می کردند.

هواداران هدایای مختلفی را به بازیکنان می دادند و خیلی ها هم از آنها امضا می خواستند.

حرکت در این مسیر حدود ۳ ساعت به طول انجامید و حالا باید منتظر ماند تا قهرمانی رسمی بارسلونا در هفته آینده جشن گرفته شود. بعد از بازی با وایادولید، آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، به صورت رسمی جام را به کاتالونیایی ها خواهد داد

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:2 ] [ mohammad ]

فکر کنم خشتون بیاد

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 10:38 ] [ mohammad ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به نام خدایی که مسی رو آفرید تا رونالدو بی سرور نمونه... سلام به همه بارسایی ها که بارسا رو با هیچی عوض نمیکنن.. این وبلاگ فقط و فقط برای بارسا و بازیکنای بارسا ساخته شده!! من عاشق مسی هستم......
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد بازی آنلاین

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد موس بارسا : تك كد